lördag 29 september 2012

Bomässa avklarad

Pustar ut efter bomässan.




Mycket nöjd med min monter där jag visade exempel på trädgårdsritningar, före- och efterbilder från en trädgård och lite vackra trädgårdsbilder...
... och att ha fått så mycket marknadsföring på en och samma gång. Inte varje dag man är med i lokalpressen... Verkligen roligt att vara med på mässa och prata trädgård med blandad skara vad gäller både ålder och trädgårdsintresse. Förhoppningsvis leder det till nya spännande uppdrag.

Senaste veckan har varit full av förberedelser inför mässan, men jag har i förbifarten sett att mitt höstsilverax "Brunette" slagit ut. Imorgon hoppas jag hinna ut på en liten trädgårdsvandring för fotografering och doftning på silveraxet. Men först ska jag ut på en ridtur i förhoppningsvis härligt höstväder med min något försummade häst.

Ha en härlig avslutning på september!

1 kommentar:

  1. Härligt att det gick bra på mässan! Måste varit skoj! Hoppas du fick en bra och avslappnande tur :)

    SvaraRadera