torsdag 15 november 2012

Novembersol



Så här långt har november varit fantastiskt! Eller är det kanske bara idag? Tiden flyger fram men idag har jag i alla fall sett solen. Bländad i bilen har jag suttit på väg till ett möte med husföretag för eventuellt framtida samarbete. Ett möte som blev mycket trevligt och som på sikt kan leda till nya spännande trädgårdsuppdrag. Hi hi hörde just råttfällan slå, en mus mindre i vårt gamla torp och kanske slipper man ligga vaken och lyssna på rasslet från mössen som springer i väggarna. Tillbaka till det underbara novembervädret - snälla låt det fortsätta vara mildväder tills min sista beställning tulpanlökar har kommit och jag har fått lökarna i jorden. Passar på att bjuda på lite härliga tulpanbilder - än är det inte för sent att peta ner några lökar att förgylla våren med (hoppas jag)...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar