måndag 11 februari 2013

Utomhusbelysning - pollare

Har försjunkit en del i utomhusbelysning på sistone då det ingår i ett av mina uppdrag som jag håller på med just nu. Jag är egentligen inte superförtjust i pollare utan tycker de används alltför mycket i diverse ogenomtänkta sammanhang. Särskilt de plastiga svarta, usch usch... Men de ger ändå ett bra ljus och kan därför vara användbara. Hittade två som jag föll för även om de absolut inte skulle passa in här i min torpträdgård. Som väl är så är det till ett nybygge som jag spanat till och jag tror att bägge skulle kunna funka.

Vad säger ni, gillar ni ormar? Denna heter som så passar Cobra.

Cobra – Maxel Belysning
källa

Riktigt stram och modern men med ljuskällan lite infälld vilket jag gillar hos den här.
källa

Ha det fint i kalla långa sega februari...

1 kommentar:

  1. Cobran va kul, något nytt. Har inte sett något som liknar den förrut. Annars gillar jag ju raka och enkla former. ;)

    SvaraRadera